Általános Szerződési Feltételek

 

Kérjük Önt, hogy az Általános Szerződési Feltételeket szíveskedjen átolvasni, mert megrendelése elküldésével egyidejűleg kijelenti, hogy ismeri, magára nézve kötelezőnek tekinti és elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket. Továbbá tudomásul veszi, hogy rendelése fizetési kötelezettséggel jár. Abban az esetben, ha Ön nem ért egyet a jelen ÁSZF tartalmával, úgy nem jogosult a webáruház tartamának megtekintésére és a rendelés leadására. Amennyiben jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a webáruház használatával, a termékekkel, a vásárlás menetével, vagy a szállítás menetével kapcsolatban kérdése van, abban az esetben vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbiakban megadott elérhetőségek egyikén.

 

A webáruházat üzemeltető vállalkozás adatai

Név:                          Penterra Festék Kereskedelmi Kft.

Székhely:                 2013 Pomáz, Kőfaragó utca 13.

Adószám:                 14584585-2-13

Cégjegyzékszám:     13-09-185416

Kapcsolattartó neve: Tóth Andrea

Számlavezető bank: MBH Bank Nyrt.

Számlaszám:           10300002 – 10443844 - 49020012

(továbbiakban Eladó)

 

A webáruház elérhetőségei

Levelezési cím:         2013 Pomáz, Kőfaragó utca 13.

Telefonszám:           +36 70 380 7467

Offline üzlet:             2013 Pomáz, Kőfaragó utca 13.

A cég elektronikus elérhetősége:     info@penterra.hu

A webáruház domain címe:             http://www.penterra.hu

 

Tárhelyszolgáltató adatai

Üzemeltető:              Vector Üzleti Információs Fejlesztő, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.

Székhely:                 6000 Kecskemét, Sörház utca 7.

Cégjegyzékszám:     03-09-100666

Adószám:                 10574807-2-03

 

További adatfeldolgozó, akit a Vector Kft. mint adatfeldolgozó vesz igénybe további adatfeldolgozóként

Cégnév:          Amazon Web Services (Amazon.com Legal Department)

 

A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

A http://www.penterra.hu webáruházban található termékek egyedi jellemzői a termékoldalon találhatók. A feltüntetett képek helyenként illusztrációk, így a termék tényleges színe nem mindig egyezik meg a valósággal. A termék mellett található vételár forintban értendő és mindig a kiválasztott termék nettó ára. A kosár tartalma a mindenkori hatályos jogszabálynak megfelelő általános forgalmi adót tartalmazza.

A szerződés nyelve magyar. A szerződés nem minősül írásban kötött szerződésnek és nem kerül iktatásra. A szerződés a későbbiekben nem kereshető vissza. A szerződés magatartási kódexre nem utal.

 

A rendelés menete

A www.penterra.hu oldalon található online termékkatalógus nem webshop, vásárlásra nem alkalmas, így a webshopokra vonatkozó előírások nem érvényesek rá. A rendszer regisztrált partnerek számára nyújt online termékválasztási és rendelés leadási lehetőséget.

1. Regisztráció

A regisztrációt kollégáink segítségével végezheti. A regisztrációval tud a webáruházban vásárolni, naprakész lehet a rendelései állapotát illetően és figyelemmel kísérheti korábbi rendeléseit. Amennyiben Ön már regisztrált vásárlónk, abban az esetben a bejelentkezéshez szükséges adatok megadásával tovább léphet.

2. A termék kiválasztása

A vásárló a kiválasztott termék nevére vagy fotójára kattintva megtekintheti a termék bővebb ismertetőjét. A termékfotón látható dekorációs elemek nem részei a terméknek, kivéve abban az eseteben, ahol a termékleírás azt külön kiemeli.

3. A termék kosárba helyezése

A termék darabszámának megadását követően a vásárló a Kosárba gombra kattintva tudja egy virtuális kosárba helyezni a terméket. A termék kosárba helyezésével még nem jön létre fizetési kötelezettség. Amennyiben szeretne további terméket a kosárba helyezni, válassza a Vásárlás folytatása gombot és tegye a kosárba a továbbiakban megvásárolni kívánt terméket, vagy termékeket. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

4. A kosár tartalmának megtekintése

A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására. Amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, abban az esetben a Mennyiség oszlopban található adatbeviteli mezőbe írja be a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, ez alapján frissül a rendelni kívánt mennyiség. Amennyiben törölni kívánja a kosárban található termékeket, akkor nyomja meg a X (törlés) gombot. Amennyiben nem szeretne további terméket vásárolni és a termék, vagy termékek darabszámának és árának ellenőrzése során mindent rendben talál, abban az esetben kattintson a Megrendelés gombra.

5. A vásárlással, szállítással és fizetéssel kapcsolatos adatok megadása

A rendelési adatok megadása során Önnek lehetősége van megadni a termék átvételi módját. A termékek fizetési módja a webshopban nem választható, a vevőhöz alapértelmezetten beállított fizetési módot kínálja fel.

Alapértelmezetten a szállítási cím megegyezik a számlázási címmel, de amennyiben a partnerhez több szállítási cím is rögzítésre került a rendszerben, úgy egy lenyíló mező segítségével kiválasztható, hogy az adott rendelés mely címre kerüljön kiszállításra.

A Megjegyzés szövegdobozban tetszőlegesen adhat meg információkat a rendelésével kapcsolatban.

6. A rendelés ellenőrzése

A rendelés elküldése előtt még egyszer leellenőrizheti a megvásárolni kívánt termék árát, átvételi módját, illetve a szállítási és számlázási adatokat.

7. A rendelés véglegesítése

Amennyiben a rendelés ellenőrzése során mindent rendben talál, abban az esetben véglegesítheti a rendelését. A rendelés elküldésével elfogadja a webáruház Általános Szerződési Feltételeit és tudomásul veszi, hogy a rendelés fizetési kötelezettséggel jár.

Árak

A webshopban feltüntetett árak a vevő számára a rendelés időpontjában érvényes, a vevő szerződés szerinti engedményével csökkentett árak, amelyek nem tartalmazzák a webes megrendelés és az esetleges készpénzfizetési, illetve logisztikai kedvezményeket. Az árak nettó árak. Az árak tartalmazzák a szállítási költséget, amennyiben az adott rendelés eléri a szállítási minimum feltételét.

 

Szállító vállalja, hogy Vevő árurendeléseit raktárkészletének függvényében 2 munkanapon belül teljesíti, amennyiben az meghaladja a téli időszakban a nettó 70 000 Ft-ot, nyári időszakban a nettó 110 000 Ft-ot. Ettől eltérő időpontot az Szállító a Vevővel egyezteti.

(Téli időszaknak minősül a január 2-tól március 31-ig és november 1-től december 22-ig terjedő időszak, nyári időszaknak minősül az április 1-től október 31-ig terjedő időszak.)

Amennyiben Vevő rendelése nem éri el minimum rendelési értékhatárt, Szállító csak szállítási költségtérítés ellenében szállítja ki a megrendelt árut. Szállító nettó 7 500 Ft fuvardíjat számít fel Budapestre történő szállítás esetén és nettó 9 500 Ft-ot Budapest közigazgatási határán túl történő szállítás esetén. Szállító fenntartja a jogot, hogy a minimális szállítási értékhatárt évközben megváltoztathassa.

Szállító Vevő saját fuvareszközzel történő áruszállítását figyelembe veszi és méltányolja, ebben az esetben a Vevőt logisztikai kedvezmény illeti meg. A logisztikai kedvezmény mértéke: 1%

A rendelés feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 15 óráig történik. Természetesen a Vásárló ezen időintervallumon kívül is leadhatja a megrendelését, amely a következő munkanapon kerül feldolgozásra.

Visszaigazolás, a rendelés teljesítése

Szállító a Vevő részére írásbeli visszaigazolást küld, illetve abban az esetben értesíti a Vevőt, ha megrendelésben foglaltakat vagy annak egyes tételeit nem tudja teljesíteni.

Vevő a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és a rendelés elfogadásának tényéről, melyben visszaigazolásra kerülnek a rendelt és a készletről nem teljesíthető mennyiségek. A készleten lévő mennyiségeket 2-3 munkanapon belül kiszállítjuk.

Számlázás, számlafizetés

Szállító köteles a számlákon a megállapodás szerinti fizetési határidőt, valamint a skontóval csökkentett értéket és jogosultsági határidőt feltüntetni.

Az árut terhelő ÁFA a jogszabályban feltüntetett módon kerül feltüntetésre.

A számla kiegyenlítése a számla keltétől számított, a szerződésben rögzített fizetési határidőre történik.

A vevő fizetési módja és határideje lehet:

  • átutalás
  • skontó
  • készpénz
  • azonnali skontó

Skontó fizetés kedvezménye (4 naptári napon belül): 1,5 %

Készpénzfizetés kedvezménye: 1,5 %

A skontó fizetés az alábbiak szerint történik:

A számla átutalással történő kiegyenlítése esetén a számla a teljes összeggel kerül kiállításra a jelen szerződésben rögzített fizetési határidővel. A számla alján szerepel a skontóval csökkentett érték, amit Vevő abban az esetben fizethet, amennyiben az ott feltüntetett határidőig megtörténik az összeg átutalása. Ez a határidő a teljesítés napja. Szállító csak abban az esetben fogadja el a skontóval csökkentett összeget, mint teljesítést, ha az átutalt összeg a feltüntetett skontó fizetési határidőig megjelenik Szállító bankszámláján, ellenkező esetben a számla csak a teljes összeg kifizetésével válik kiegyenlítetté, azaz Szállító a skontónak megfelelő összeget Vevő tartozásaként tartja nyilván. Azonnali banki utalások meglétének tekintetében Szállító már a következő napi teljesítést sem fogadja el.

A szállítástól való elállás

Amennyiben a vásárló által megrendelt termék nem áll az eladó rendelkezésére, abban az esetben az eladó fenntartja a jogot, hogy a már visszaigazolt rendelést részben, vagy egészben visszautasítsa. Részben történő teljesítésre a vevővel történt egyeztetést követően kerülhet sor. Ha az eladó a szerződéskötésben vállalt kötelezettségének nem tud eleget tenni, abban az esetben köteles a megrendelőt a lehető leghamarabb tájékoztatni.

Vásárlás utáni ügyfélszolgálat

A vásárló a megrendelést követően az alábbi elérhetőségeken keresztül veheti fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

Az ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 70 380 7467

Az ügyfélszolgálat e-mail címe: info@penterra.hu

Panaszügyintézés lehetőségeinek ismertetése

A webáruház tevékenységével, vagy a webáruház által forgalmazott termékkel kapcsolatos panaszukat e-mailben és postai úton is benyújthatjuk a webáruház üzemeltetője részére. Amennyiben a webáruház üzlethelyiséggel is rendelkezik, úgy panaszukat személyesen is közölhetjük az eladóval. Az eladó az e-mailen vagy postai úton érkezett panaszra köteles érdemben írásban válaszolni és 25 napon belül a vásárló részére elküldeni.

Amennyiben az eladó a vásárló által megfogalmazott panaszt nem tartja jogosnak úgy azt köteles megindokolni és a vásárló részére írásban elküldeni, továbbá köteles írásban tájékoztatást adni, a vásárló részére, hogy panaszának jellege szerint, mely panaszügyintézési lehetőségek állnak rendelkezésére

Vásárló a Szállító tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:

Levelezési cím:         2013 Pomáz, Kőfaragó utca 13.

Telefonszám:           +36 70 380 7467

Email cím:                info@penterra.hu

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.

Levelezési cím:         1530 Budapest, Postafiók: 5.

Telefon:                    +36-1-391-1400

Fax:                          +36-1-391-1410

E-mail:                       ugyfelszolgalat@naih.hu